Przejdź do głównej zawartości
ENOVA - KROK II - Ustawienie opcji integracji ze Scanye

Z tego artykułu dowiesz się jak poprawnie ustawić Enovę do pracy ze Scanye.

Karol Nowek avatar
Napisane przez Karol Nowek
Zaktualizowano ponad 6 miesiące temu

Jak skonfigurować opcje importu w programie Enova?

  1. Uruchom Enovę. Następnie wybierz Ewidencję dokumentów -> Dokumenty. Wejdź w zakładkę Narzędzia -> Opcje. Przejdź do zakładki Ogólne i na samym dole listy wyświetli się Scanye - kliknij w nią.

  2. Otwarte opcje integracji ze Scanye uzupełnij zgodnie z poniższymi wskazówkami.

    • Scanye Url – app.scanye.pl

    • Api Url – api.scanye.pl

    • Pola email i hasło to parametry jakimi logujesz się do serwisu app.scanye.pl

    • O sekcji Uzgadnianie kontrahentów więcej piszemy w artykule Uzgadnianie kontrahentów. Wstępnie zalecamy wybranie opcji:

    • Wyszukiwanie kontrahentów: NIP,

    • Automatyczne zakładanie nowych: Tak,

    • Okno uzgodnień: Tak.

    • Pola domyślna definicja sprzedaży i zakupu pozwalają na zdefiniowanie jaki będzie domyślny typ dokumentu do którego w Ewidencji Dokumentów w enova365 będą trafiały dokumenty pobierane ze Scanye. Jeśli w schemacie księgowym w Scanye zostanie wskazany inny typ dokumentu to będzie on nadrzędny do tego parametru.

    • Pole Klient – po pomyślnym wprowadzeniu loginu (adres email) i hasła do https://app.scanye.pl/ w polu tym należy wskazać swojego klienta, którego określa baza enova365, w której jesteś obecnie zalogowany. Na rozwijanej liście pojawią się podmioty wprowadzone do Scanye jako „Klienci”. Uzupełnienie tego pola jest obowiązkowe!

    • Parametr Przelew/Gotówka – zdefiniuj jako Przelew/Gotówka i odpowiednio Bank i Kasa

      Integracja Enovy ze Scanye

3. Zapisz i zamknij :)


Ważne:


💡Sugestia:

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?