Co zrobić, gdy przy logowaniu widzisz komunikat "konto nieaktywne"?
Oznacza to jedną z trzech rzeczy:
Po utworzeniu konta, nie zostało ono potwierdzone.
W takim przypadku sprawdź swoją skrzynkę e-mail i sprawdź czy jest tam wiadomość z linkiem aktywacyjnym dla Twojego konta. Zwróć uwagę, że czasem wiadomość ta może znaleźć się w spamie. Jeśli odnajdziesz wiadomość z linkiem do aktywacji, kliknij w niego i aktywuj konto.
Konto zostało dezaktywowane z powodu braku płatności.
Jeśli abonament nie jest opłacany, konto może zostać zablokowane. Skontaktuj się wtedy ze swoim Opiekunem Klienta lub napisz na pomoc@scanye.pl w celu rozwiązania problemu.
Wygasł link z zaproszeniem.
Jeśli otrzymałeś/otrzymałaś link z zaproszeniem do założenia konta w Scanye, mógł on wygasnąć. Link jest ważny przez 99 dni. Po tym czasie jest już nieaktywny i należy jeszcze raz przesłać zaproszenie.
💡Sugestia
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.