Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeAplikacja Scanye
Komunikat - Konto nieaktywne
Komunikat - Konto nieaktywne

Co zrobić, jeśli przy próbie logowania zobaczymy komunikat, że konto jest nieaktywne?

Karol Nowek avatar
Napisane przez Karol Nowek
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Co zrobić, gdy przy logowaniu widzisz komunikat "konto nieaktywne"?

Scanye konto nieaktywne

Oznacza to jedną z trzech rzeczy:

  • Po utworzeniu konta, nie zostało ono potwierdzone.

W takim przypadku sprawdź swoją skrzynkę e-mail i sprawdź czy jest tam wiadomość z linkiem aktywacyjnym dla Twojego konta. Zwróć uwagę, że czasem wiadomość ta może znaleźć się w spamie. Jeśli odnajdziesz wiadomość z linkiem do aktywacji, kliknij w niego i aktywuj konto.

  • Konto zostało dezaktywowane z powodu braku płatności.

Jeśli abonament nie jest opłacany, konto może zostać zablokowane. Skontaktuj się wtedy ze swoim Opiekunem Klienta lub napisz na pomoc@scanye.pl w celu rozwiązania problemu.

  • Wygasł link z zaproszeniem.

Jeśli otrzymałeś/otrzymałaś link z zaproszeniem do założenia konta w Scanye, mógł on wygasnąć. Link jest ważny przez 99 dni. Po tym czasie jest już nieaktywny i należy jeszcze raz przesłać zaproszenie.


💡Sugestia


Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?