Wszystkie kolekcje
Aplikacja Scanye
Komunikat - Konto nieaktywne
Komunikat - Konto nieaktywne

Co zrobić, jeśli przy próbie logowania zobaczymy komunikat, że konto jest nieaktywne?

K
Napisane przez Karol Nowek
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Co zrobić, gdy przy logowaniu widzisz komunikat "konto nieaktywne"?

Scanye konto nieaktywne

Oznacza to jedną z trzech rzeczy:

  • Po utworzeniu konta, nie zostało ono potwierdzone.

W takim przypadku sprawdź swoją skrzynkę e-mail i sprawdź czy jest tam wiadomość z linkiem aktywacyjnym dla Twojego konta. Zwróć uwagę, że czasem wiadomość ta może znaleźć się w spamie. Jeśli odnajdziesz wiadomość z linkiem do aktywacji, kliknij w niego i aktywuj konto.

  • Konto zostało dezaktywowane z powodu braku płatności.

Jeśli abonament nie jest opłacany, konto może zostać zablokowane. Skontaktuj się wtedy ze swoim Opiekunem Klienta lub napisz na pomoc@scanye.pl w celu rozwiązania problemu.

  • Wygasł link z zaproszeniem.

Jeśli otrzymałeś/otrzymałaś link z zaproszeniem do założenia konta w Scanye, mógł on wygasnąć. Link jest ważny przez 99 dni. Po tym czasie jest już nieaktywny i należy jeszcze raz przesłać zaproszenie.


💡Sugestia


Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?