Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeAplikacja Scanye
Jak zgłosić rezygnację?
Jak zgłosić rezygnację?

Z tego artykułu dowiesz się jak wygląda proces zgłoszenia rezygnacji z usług Scanye oraz dalsze kroki rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.

Sylwia avatar
Napisane przez Sylwia
Zaktualizowano ponad 3 miesiące temu

Jak zgłosić rezygnację/odstąpienie?

  1. Pierwszym etapem zgłoszenia rezygnacji jest wypełnienie poniższego formularza:


    Ważne

    Rozmowa telefoniczna nie jest wiążącą formą zgłoszenia rezygnacji.


  2. W drugim etapie Twój Opiekun zweryfikuje warunki oraz czas obowiązywania umowy.

    Akceptacja Regulaminu jest równoznaczna z podpisaniem umowy.

  3. Ostatni etap to rozmowa telefoniczna, podczas której Opiekun rozpatrzy zgłoszenie i omówi warunki rezygnacji.

Wysłanie zgłoszenia nie jest równe jego akceptacji. Akceptacja rezygnacji odbywa się po otrzymaniu zgłoszenia i po uprzednim sprawdzeniu warunków umowy przez Opiekuna Użytkownika Scanye oraz następującej kolejno rozmowy telefonicznej.

💡 W przypadku akceptacji rezygnacji/odstąpienia, dzień wysłania wypełnionego formularza, jest dniem od którego liczone jest zgłoszenie rezygnacji/odstąpienia.

W jakim czasie można zgłosić odstąpienie od umowy?

Zgodnie z art. 3 naszego regulaminu, rezygnacja z Usług Scanye jest możliwa w ramach Gwarancji Satysfakcji w terminie 14 dni od dnia wybrania Planu Abonamentowego (daty akceptacji regulaminu, czyli zawarcia umowy).

💡 Czytając regulamin wybierz obowiązującą Cię wersję.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?