Jak zgłosić rezygnację/odstąpienie?
Pierwszym etapem zgłoszenia rezygnacji jest wypełnienie poniższego formularza:
⭐Ważne
Rozmowa telefoniczna nie jest wiążącą formą zgłoszenia rezygnacji.
W drugim etapie Twój Opiekun zweryfikuje warunki oraz czas obowiązywania umowy.
Akceptacja Regulaminu jest równoznaczna z podpisaniem umowy.
Ostatni etap to rozmowa telefoniczna, podczas której Opiekun rozpatrzy zgłoszenie i omówi warunki rezygnacji.
Wysłanie zgłoszenia nie jest równe jego akceptacji. Akceptacja rezygnacji odbywa się po otrzymaniu zgłoszenia i po uprzednim sprawdzeniu warunków umowy przez Opiekuna Użytkownika Scanye oraz następującej kolejno rozmowy telefonicznej.
💡 W przypadku akceptacji rezygnacji/odstąpienia, dzień wysłania wypełnionego formularza, jest dniem od którego liczone jest zgłoszenie rezygnacji/odstąpienia.
W jakim czasie można zgłosić odstąpienie od umowy?
Zgodnie z art. 3 naszego regulaminu, rezygnacja z Usług Scanye jest możliwa w ramach Gwarancji Satysfakcji w terminie 14 dni od dnia wybrania Planu Abonamentowego (daty akceptacji regulaminu, czyli zawarcia umowy).
💡 Czytając regulamin wybierz obowiązującą Cię wersję.