Jak sprawdzić czy każdy kontrahent ma przypisane konto dostawcy lub odbiorcy?
Jeżeli w kartotece kontrahentów, znajduje się kontrahent bez przypisanego konta dostawcy lub odbiorcy import nie uda się. Podczas importu pojawi się komunikat o tym, że konto posiada konta analityczne:
Jak sprawdzić czy wszyscy kontrahenci mają nadane konto? Wchodzimy w Kartoteki, a następnie Kontrahenci.
Aby łatwiej nam było odnaleźć kontrahenta bez przypisanego konta, należy w zakładce Konto FK odbiorcy i Konto FK dostawcy zaznaczyć Puste.
W ten sposób łatwo wyfiltrujemy, czy któryś z klientów nie ma przypisanego konta. Jeżeli wystąpi taka sytuacja, należy przypisać konto do wybranego kontrahenta.
⭐ Ważne:
Po wykonaniu wszystkich czynności w Raksie, możesz przejść do stworzenia schematu księgowania w Scanye
💡Sugestia
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.