Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeAplikacja Scanye
Nowa oferta Scanye - jak zmienić pakiet?
Nowa oferta Scanye - jak zmienić pakiet?

Z tego artykułu dowiesz się dlaczego warto oraz jak wybrać nowy pakiet, dostosowując go do Twoich potrzeb!

Sylwia avatar
Napisane przez Sylwia
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Co znajdziesz w tym artykule?


Jakie benefity czekają na Ciebie w nowej ofercie cennika?

  • Faktury bez limitów - Niewykorzystane w danym okresie faktury z paczki przechodzą z jednego okresu rozliczeniowego na kolejny.

  • Najmniejszych klientów obsłużysz bez dokupowania paczki!

  • Bonusy za przetwarzanych klientów - Za każdego klienta, któremu dasz dostęp do archiwum jego faktur, otrzymujesz 10 dodatkowych faktur co miesiąc, czyli 50 zarejestrowanych przedsiębiorców, to +500 darmowych faktur. Dzięki temu możesz kupić mniejszą paczkę i oszczędzić!

  • Elastyczne zużycie - Możesz dopasowywać paczki faktur według zużycia w danym miesiącu, jeśli masz za dużą paczkę, to łatwo możesz ją zmniejszyć, a jeśli zostały Ci faktury z poprzedniej paczki, nie ma problemu - przejdą na kolejny okres rozliczeniowy, a dzięki zgromadzonym fakturom, zaoszczędzisz na kolejnej paczce.

  • Im więcej klientów tym niższa cena - W nowej ofercie, czym więcej klientów przetwarzasz, tym mniej za nich płacisz!

Jak dokonać zmiany pakietu?

1. W prawym górnym rogu, kliknij na pojawiający się Twój adres e-mail (bądź nazwę firmy) i wybierz z menu "Moja Firma".

2. Przy panelu bocznym, po lewej stronie, pod kafelkiem "Okres rozliczeniowy", znajdziesz pole z nazwą "Twój Pakiet". Kliknij na umieszczony tam przycisk "Zmień Plan".

3. Wybierz najdogodniejszy dla Ciebie okres rozliczeniowy:

  • Za rok z góry (5% rabatu) - Jeśli chcesz mieć płatność z głowy, zapłacić za całość od razu i do tego skorzystać z rabatu.

  • Co miesiąc - Jeśli wolisz rozłożyć sobie płatność na raty.

4. Wybierz ile dokumentów potrzebujesz w miesiącu oraz ilu klientów posiadasz w Scanye, w zakładce "Klienci".

  • Liczba dokumentów - Liczba dokumentów (nie stron!) eksportowanych ze Scanye w danym miesiącu.

  • Liczba klientów - Liczba klientów, z którymi współpracujesz za pomocą Scanye, jest to liczba klientów, którą posiadasz w zakładce "Klienci"

💡 Jak sprawdzić liczbę klientów w zakładce klienci?

  1. W panelu bocznym, po lewej stronie, wybierz "Klienci".

  2. W lewym górnym rogu, zobaczysz liczbę zarejestrowanych klientów/wszystkich klientów w zakładce.

    W przypadku poniżej, liczba klientów w zakładce "Klienci" to 32.

5. To już prawie koniec! po prawej stronie zauważysz "Podsumowanie". Jeśli wszystko się zgadza, kliknij "Zatwierdź Plan".

6. Po kliknięciu na "Zatwierdź Plan" zobaczysz kilka ważnych informacji:

  • Datę od której nowy plan będzie aktywny, czyli od nowego okresu rozliczeniowego.

  • Dane Twojej firmy, na które wystawiona zostanie faktura. Jeśli są nieaktualne, możesz je zmienić klikając na "Edytuj" w prawym górnym rogu okna "Dane firmy"


7. Przeczytaj i zaakceptuj wymienione pod podsumowaniem dokumenty.

8. Brawo! Zmiana została wprowadzona i zatwierdzona od wskazanej daty 🙂

Co jeszcze znajdziesz w zakładce "Moja firma"?

W zakładce "Moja Firma" znajdziesz podsumowanie Twojej obecnej subskrypcji, które zawiera informacje takie jak:

  1. Data oraz kwota nadchodzącej płatności.

  2. Twój obecny pakiet.

  3. Twój obecny okres rozliczeniowy (dokładne daty).

  4. Okres Twojego zobowiązania.

💡Pełną ofertę oraz wszystkie dostępne jej warianty znajdziesz tutaj.


💬 W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do konwersacji na naszym czacie, w lewym

dolnym rogu aplikacji!


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?