Co znajdziesz w tym artykule?
Jakie benefity czekają na Ciebie w nowej ofercie cennika?
Faktury bez limitów - Niewykorzystane w danym okresie faktury z paczki przechodzą z jednego okresu rozliczeniowego na kolejny.
Najmniejszych klientów obsłużysz bez dokupowania paczki!
Bonusy za przetwarzanych klientów - Za każdego klienta, któremu dasz dostęp do archiwum jego faktur, otrzymujesz 10 dodatkowych faktur co miesiąc, czyli 50 zarejestrowanych przedsiębiorców, to +500 darmowych faktur. Dzięki temu możesz kupić mniejszą paczkę i oszczędzić!
Elastyczne zużycie - Możesz dopasowywać paczki faktur według zużycia w danym miesiącu, jeśli masz za dużą paczkę, to łatwo możesz ją zmniejszyć, a jeśli zostały Ci faktury z poprzedniej paczki, nie ma problemu - przejdą na kolejny okres rozliczeniowy, a dzięki zgromadzonym fakturom, zaoszczędzisz na kolejnej paczce.
Im więcej klientów tym niższa cena - W nowej ofercie, czym więcej klientów przetwarzasz, tym mniej za nich płacisz!
Jak dokonać zmiany pakietu?
1. W prawym górnym rogu, kliknij na pojawiający się Twój adres e-mail (bądź nazwę firmy) i wybierz z menu "Moja Firma".
2. Przy panelu bocznym, po lewej stronie, pod kafelkiem "Okres rozliczeniowy", znajdziesz pole z nazwą "Twój Pakiet". Kliknij na umieszczony tam przycisk "Zmień Plan".
3. Wybierz najdogodniejszy dla Ciebie okres rozliczeniowy:
Za rok z góry (5% rabatu) - Jeśli chcesz mieć płatność z głowy, zapłacić za całość od razu i do tego skorzystać z rabatu.
Co miesiąc - Jeśli wolisz rozłożyć sobie płatność na raty.
4. Wybierz ile dokumentów potrzebujesz w miesiącu oraz ilu klientów posiadasz w Scanye, w zakładce "Klienci".
Liczba dokumentów - Liczba dokumentów (nie stron!) eksportowanych ze Scanye w danym miesiącu.
Liczba klientów - Liczba klientów, z którymi współpracujesz za pomocą Scanye, jest to liczba klientów, którą posiadasz w zakładce "Klienci"
💡 Jak sprawdzić liczbę klientów w zakładce klienci?
5. To już prawie koniec! po prawej stronie zauważysz "Podsumowanie". Jeśli wszystko się zgadza, kliknij "Zatwierdź Plan".
6. Po kliknięciu na "Zatwierdź Plan" zobaczysz kilka ważnych informacji:
Datę od której nowy plan będzie aktywny, czyli od nowego okresu rozliczeniowego.
Dane Twojej firmy, na które wystawiona zostanie faktura. Jeśli są nieaktualne, możesz je zmienić klikając na "Edytuj" w prawym górnym rogu okna "Dane firmy"
7. Przeczytaj i zaakceptuj wymienione pod podsumowaniem dokumenty.
8. Brawo! Zmiana została wprowadzona i zatwierdzona od wskazanej daty 🙂
Co jeszcze znajdziesz w zakładce "Moja firma"?
W zakładce "Moja Firma" znajdziesz podsumowanie Twojej obecnej subskrypcji, które zawiera informacje takie jak:
Data oraz kwota nadchodzącej płatności.
Twój obecny pakiet.
Twój obecny okres rozliczeniowy (dokładne daty).
Okres Twojego zobowiązania.
💡Pełną ofertę oraz wszystkie dostępne jej warianty znajdziesz tutaj.
💬 W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do konwersacji na naszym czacie, w lewym
dolnym rogu aplikacji!