Co znajdziesz w tym artykule?
Czym jest pobieranie wyciągów bankowych w Scanye?
Nasze nowe narzędzie w pełni zautomatyzuje proces pobierania wyciągów bankowych i wysyłania ich do księgowości!
✅ Koniec z manualnym pobieraniem wyciągu z banku - wystarczy szybka konfiguracja, a później wyciągi bankowe same będą trafiały do Twojego księgowego!
⏲️ Oszczędność czasu - wystarczy szybka konfiguracja, a później wyciągi bankowe same będą trafiały do Twojego księgowego!
🔒 Bezpieczeństwo - nie musisz udostępniać nikomu dostępu do Twojego rachunku bankowego, ani korzystać z konwerterów online ryzykując ujawnieniem poufnych danych. Współpracujemy z EasyCheck, zatwierdzonym przez KNF. Scanye, EasyCheck, ani Twój księgowy nie mają prawa dokonywać żadnych operacji na Twoim rachunku bankowym. Pobieramy tylko wyciąg.
Jak zintegrować Scanye z rachunkiem bankowym?
Kiedy Twój księgowy wyśle Ci zaproszenie do zintegrowania rachunku bankowego ze Scanye masz dwie możliwości:
Integracja z powiadomienia otrzymanego po zalogowaniu
Przy kolejnym logowaniu otrzymasz powiadomienie o możliwości zintegrowania rachunku bankowego ze Scanye
Kliknij Super, podpinam!
Integracja w dowolnym momencie z zakładki Ustawienia
Rozwiń menu w prawym górnym rogu i przejdź do zakładki Ustawienia
W kafelku Import wyciągów bankowych kliknij przycisk Podepnij
Wybór rachunku bankowego w EasyCheck
❗ WAŻNE - Niezależnie od tego, z ilu rachunków Twój księgowy umożliwił Ci pobieranie wyciągów, dla każdego rachunku należy wykonać poniższe kroki oddzielnie!
Po wykonaniu poprzednich kroków otworzy się okienko z informacją o konieczności udzielenia upoważnienia
Po udzieleniu upoważnienia i kliknięciu Przejdź do EasyCheck nastąpi przekierowanie
Wybierz swój bank, rodzaj rachunku oraz zaakceptuj niezbędne zgody
Po kliknięciu przycisku Przejdź do wybranego banku nastąpi przekierowanie do strony logowania Twojego banku
Zaloguj się
EasyCheck pobierze listę rachunków przyporządkowanych do Twojego konta w banku.
Uwaga! Aby wszystko zadziałało poprawnie wybierz TYLKO JEDEN rachunek. Jeśli chcesz podpiąć więcej niż jeden rachunek wykonaj cały proces kolejny raz.
Jeżeli integracja zakończyła się pomyślnie otrzymasz następujący komunikat
Zarządzanie rachunkami bankowymi zintegrowanymi ze Scanye
Czy muszę później coś zrobić?
💡 Ze względów bezpieczeństwa raz na 180 dni musisz ponownie dokonać autoryzacji swojego rachunku.
Zrobisz to w kafelku Import wyciągów bankowych w zakładce Ustawienia.
Odpowiednio wcześniej otrzymasz powiadomienie mailowe i w aplikacji oraz status twojego rachunku ulegnie zmianie.
Poza tym nic więcej nie musisz robić :)
Statusy rachunków
Informacja o ilości dni do konieczności ponownego logowania - wszystko jest ok, konto jest poprawnie zintegrowane, wyciągi będą pobierane automatycznie
Rozpoczęte połączenie - integracja rachunku ze Scanye została rozpoczęta, ale nie została sfinalizowana
Błąd połączenia - podczas integracji rachunku ze Scanye wystąpił błąd - spróbuj ponownie
Konieczna autoryzacja - ważność integracji wkrótce wygaśnie - należy ją odnowić, ale wyciągi dalej są pobierane
Rachunek wygasł - ważności integracji się skończyła, wyciągi nie są już pobierane - należny ją odnowić.
Zmiana nazwy rachunku
Nazwa rachunku - pod tą nazwą Twój księgowy będzie widział rachunek, z którego wyciąg otrzymał.
Przejdź do zakładki Ustawienia i w kafelku Import wyciągów bankowych kliknij w trzy kropki przy rachunku, którego nazwę chcesz zmienić
Kliknij przycisk Zmień nazwę
Wprowadź nazwę rachunku i Zapisz
Odłączanie istniejącego rachunku
Przejdź do zakładki Ustawienia i w kafelku Import wyciągów bankowych kliknij w trzy kropki przy rachunku, którego nazwę chcesz zmienić
Kliknij przycisk Odłącz rachunek
Gotowe
FAQ
🔶 Czy ponoszę w związku z pobieraniem wyciągów bankowych jakiekolwiek dodatkowe koszta?
Nie