Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeDodatkiWyciągi Bankowe - Przedsiębiorca
Jak zintegrować Scanye z rachunkiem bankowym?
Jak zintegrować Scanye z rachunkiem bankowym?

Z tego artykułu dowiesz się, jak konto w Scanye z rachunkiem bankowym i umożliwić księgowemu automatyczne pobieranie wyciągów bankowych

M
Napisane przez Mateusz
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Co znajdziesz w tym artykule?

Czym jest pobieranie wyciągów bankowych w Scanye?

Nasze nowe narzędzie w pełni zautomatyzuje proces pobierania wyciągów bankowych i wysyłania ich do księgowości!

✅ Koniec z manualnym pobieraniem wyciągu z banku - wystarczy szybka konfiguracja, a później wyciągi bankowe same będą trafiały do Twojego księgowego!

⏲️ Oszczędność czasu - wystarczy szybka konfiguracja, a później wyciągi bankowe same będą trafiały do Twojego księgowego!

🔒 Bezpieczeństwo - nie musisz udostępniać nikomu dostępu do Twojego rachunku bankowego, ani korzystać z konwerterów online ryzykując ujawnieniem poufnych danych. Współpracujemy z EasyCheck, zatwierdzonym przez KNF. Scanye, EasyCheck, ani Twój księgowy nie mają prawa dokonywać żadnych operacji na Twoim rachunku bankowym. Pobieramy tylko wyciąg.

Jak zintegrować Scanye z rachunkiem bankowym?

Kiedy Twój księgowy wyśle Ci zaproszenie do zintegrowania rachunku bankowego ze Scanye masz dwie możliwości:

Integracja z powiadomienia otrzymanego po zalogowaniu

  1. Przy kolejnym logowaniu otrzymasz powiadomienie o możliwości zintegrowania rachunku bankowego ze Scanye

  2. Kliknij Super, podpinam!

Integracja w dowolnym momencie z zakładki Ustawienia

  1. Rozwiń menu w prawym górnym rogu i przejdź do zakładki Ustawienia

  2. W kafelku Import wyciągów bankowych kliknij przycisk Podepnij


Wybór rachunku bankowego w EasyCheck

❗ WAŻNE - Niezależnie od tego, z ilu rachunków Twój księgowy umożliwił Ci pobieranie wyciągów, dla każdego rachunku należy wykonać poniższe kroki oddzielnie!

  1. Po wykonaniu poprzednich kroków otworzy się okienko z informacją o konieczności udzielenia upoważnienia

  2. Po udzieleniu upoważnienia i kliknięciu Przejdź do EasyCheck nastąpi przekierowanie

  3. Wybierz swój bank, rodzaj rachunku oraz zaakceptuj niezbędne zgody

  4. Po kliknięciu przycisku Przejdź do wybranego banku nastąpi przekierowanie do strony logowania Twojego banku

  5. Zaloguj się

  6. EasyCheck pobierze listę rachunków przyporządkowanych do Twojego konta w banku.

    Uwaga! Aby wszystko zadziałało poprawnie wybierz TYLKO JEDEN rachunek. Jeśli chcesz podpiąć więcej niż jeden rachunek wykonaj cały proces kolejny raz.

  7. Jeżeli integracja zakończyła się pomyślnie otrzymasz następujący komunikat

Zarządzanie rachunkami bankowymi zintegrowanymi ze Scanye

Czy muszę później coś zrobić?

💡 Ze względów bezpieczeństwa raz na 180 dni musisz ponownie dokonać autoryzacji swojego rachunku.

Zrobisz to w kafelku Import wyciągów bankowych w zakładce Ustawienia.

Odpowiednio wcześniej otrzymasz powiadomienie mailowe i w aplikacji oraz status twojego rachunku ulegnie zmianie.

Poza tym nic więcej nie musisz robić :)

Statusy rachunków

  1. Informacja o ilości dni do konieczności ponownego logowania - wszystko jest ok, konto jest poprawnie zintegrowane, wyciągi będą pobierane automatycznie

  2. Rozpoczęte połączenie - integracja rachunku ze Scanye została rozpoczęta, ale nie została sfinalizowana

  3. Błąd połączenia - podczas integracji rachunku ze Scanye wystąpił błąd - spróbuj ponownie

  4. Konieczna autoryzacja - ważność integracji wkrótce wygaśnie - należy ją odnowić, ale wyciągi dalej są pobierane

  5. Rachunek wygasł - ważności integracji się skończyła, wyciągi nie są już pobierane - należny ją odnowić.

Zmiana nazwy rachunku

Nazwa rachunku - pod tą nazwą Twój księgowy będzie widział rachunek, z którego wyciąg otrzymał.

  1. Przejdź do zakładki Ustawienia i w kafelku Import wyciągów bankowych kliknij w trzy kropki przy rachunku, którego nazwę chcesz zmienić

  2. Kliknij przycisk Zmień nazwę

  3. Wprowadź nazwę rachunku i Zapisz

Odłączanie istniejącego rachunku

  1. Przejdź do zakładki Ustawienia i w kafelku Import wyciągów bankowych kliknij w trzy kropki przy rachunku, którego nazwę chcesz zmienić

  2. Kliknij przycisk Odłącz rachunek

  3. Gotowe

FAQ

🔶 Czy ponoszę w związku z pobieraniem wyciągów bankowych jakiekolwiek dodatkowe koszta?

Nie

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?