Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeWyciągi bankoweOptima
OPTIMA - KROK II - Stworzenie rejestru bankowego
OPTIMA - KROK II - Stworzenie rejestru bankowego

W tym artykule dowiesz się jak stworzyć rejestr bankowy, który jest potrzebny do wygenerowania raportu bankowego

P
Napisane przez Pomoc techniczna Scanye
Zaktualizowano ponad miesiąc temu

Dodanie rejestru bankowego:

Jeśli chcesz stworzyć rejestr bankowy wejdź w Kasa/BankRejestry kasowe/bankowe.

Na dole znajdziesz zielony plus - kliknij w niego.


Uzupełnij: Akronim, Rejestr, Nazwę.
Następnie wybierz typ rejestru -> Konto bankowe -> i uzupełnij konto bankowe i bank.
Na koniec zaznacz Miesięczny okres raportów i uzupełnij konto.


Gotowe! Teraz możesz przejść do stworzenia raportu bankowego.


💡Sugestia


Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.



Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?