Nowa unikalna oferta Scanye
W odpowiedzi na zbliżające się zmiany oraz związane z nimi potrzeby Biur Rachunkowych oraz klientów przygotowaliśmy wyjątkową i jedyną taką na rynku ofertę!
🚀 OCR bez limitu i bez dodatkowych kosztów dla Biur Rachunkowych współpracujących ze swoimi klientami przez Scanye.
Twoi klienci nie przesyłają jeszcze faktur przez Scanye? - nie ma problemu!
🎫 Przy zakupie oferty, za każdych 10 klientów ponad pakiet dostaniesz od nas kupon na 1 000 dokumentów dodawanych przez Twoje Biuro Rachunkowe gratis.
💌 Dostarczymy Ci gotowe maile, które nasi księgowi wysyłają swoim klientom z informacją o współpracy przez Scanye.
📖Przeszkolimy Ciebie oraz Twoich współpracowników ze Scanye dla przedsiębiorcy.
❓ Odpowiemy na pytania Twoich klientów.
🏦 Dostarczymy Tobie oraz Twoim klientom wszystkich potrzebnych informacji oraz wsparcie zarówno przed jak i po wejściu KSeF - dzięki temu ściągniemy ten ciężar z Twoich barków!
Jakie są zatem ceny?
Proste! ➡️ Kto z klientami przez Scanye współpracuje ten za darmo OCRuje!
Nasze plany są dostępne w dwóch opcjach, w zależności od typu rozliczenia:
Roczne z płatnością z góry za cały rok
Koszt podstawowy: 6372 zł/rok (w tym 20 klientów).
Koszt za dodatkowego klienta: 7,60 zł.
OCR dla dokumentów dodanych przez klienta: 0 zł.
OCR dla dokumentów dodanych przez Twoje Biuro Rachunkowe: 50 gr za dokument.
Rozliczanie: Jednorazowo, płatne z góry za rok.
Roczne z płatnościami miesięcznymi
Koszt podstawowy: 559 zł/miesiąc (w tym 20 klientów).
Koszt za dodatkowego klienta: 8 zł.
OCR dla dokumentów dodanych przez klienta: 0 zł.
OCR dla dokumentów dodanych przez Twoje Biuro Rachunkowe: 50 gr za dokument.
Rozliczanie: Miesięczne.
💡 Do każdego Klienta w Scanye podchodzimy indywidualnie, chętnie odpowiemy na Twoje pytania dotyczące oferty, porozmawiamy o obiekcjach klientów, wspólnie wyślemy zaproszenia. Napisz do nas na czacie w lewym dolnym rogu aplikacji, aby umówić się na rozmowę!