Przejdź do głównej zawartości

Wapro Kaper: Pytania i odpowiedzi od naszych klientów

W tym artykule znajdziesz pytania, które otrzymaliśmy od naszych klientów i nasze odpowiedzi na nie.

Zaktualizowano ponad 3 lata temu

Co zrobić gdy pojawia się komunikat: "brak samochodu z numerem".

  • Sprawdzić czy numer samochodu jest tak samo wpisany zarówno w Scanye jak i w Wapro Kaper,

  • Sprawdzić czy w kartotece pojazdu jest wybrany leasing, czy eksploatacja odliczenie 75% i czy w Scanye jest to samo.

Jak mogę ustawić import dokumentów w Wapro Kaper, tak żeby wyeksportować tylko FV zakupowe do ewidencji zakupów. Podatnik rozlicza się tylko w VAT na zasadach karty podatkowej.

  • Proszę ustawić konfigurację źródła danych zgodnie z instrukcją. W Scanye w Dekrecie proszę wybrać Zapis tylko do VAT. To powinno umożliwić zaksięgowanie dokumentu w poprawny sposób.

Czy możemy zaimportować faktury tylko do rejestru VAT?

  • Tak, wystarczy, że w schemacie w Scanye wybierzemy w polu Dekret > Zapis tylko do VAT.

Wapro Kaper, integracja ze Scanye, dane księgowe

Jak ustawić w Scanye i w Wapro, żeby zaimportować fakturę WNT?

  • W Kaperze w konfiguracji źródła danych prosimy ustawić kolumny dla typu dokumentu importowanego FZUE, tak, jak dla typu FZ,

  • W Scanye w Typie dokumentu w schemacie wpisujemy FZUE.

Czy ustawienia importu dla Wapro Kaper, trzeba wykonywać dla każdego podmiotu z osobna?

  • Tak.

Pojawia mi się komunikat: "Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu".

  • Gdy nie dodamy źródła danych w Wapro Kaper, a przejdziemy do konfiguracji typów dokumentu i spróbujemy zapisać ustawienia pojawi się taki komunikat. Wtedy wystarczy tylko wyjść z tego okna. Dodać źródło danych i zacząć ustawienia ponownie.

Mam klienta VATowca i chce żeby VAT był bez odliczenia w Kaperze.

  • Zmieniamy ustawienia konfiguracji Wapro Kaper w parametrach dokumentu:

    Sposób wstawiania kwot do rej. VAT: z pozycji dokumentu zamiast z nagłówka.

Wapro Kaper, integracja ze Scanye, parametry vat

💡Sugestia


Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?