Przejdź do głównej zawartości

Co po potwierdzeniu wszystkich faktur?

W tym artykule dowiesz się jak pobierać faktury po ich przetworzeniu.

Zaktualizowano ponad rok temu

Co zrobić gdy potwierdzimy już wszystkie faktury w Scanye?

Gdy chcesz zaimportować faktury do programu księgowego, pobierz plik do importu (lub od razu zaimportuj faktury jeśli korzystasz z programów Reset2), a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami dla danego programu księgowego.

Jak pobrać plik do importu zawierający faktury z zakładki Faktury?

Gdy potwierdzisz wszystkie faktury klienta z danego miesiąca (bez wcześniejszego ich pobrania do importu) przejdź do zakładki Faktury i wybierz filtry, które pozwolą Ci znaleźć tylko faktury danego klienta z danego okresu, które nie zostały jeszcze wyeksportowane.

Scanye potwierdzanie faktur

Następnie zaznacz wszystkie faktury, które chcesz wyeksportować ze Scanye i zaimportować do programu księgowego, zaznaczając okno obok faktur, a następnie kliknij Eksportuj na dole ekranu.

Scanye jak wyeksportować faktury do programu księgowego

Po przejściu do kolejnego okna klikamy Pobierz, a na Twoim komputerze (najczęściej w folderze Pobrane) znajdziesz plik do importu do programu księgowego.

Scanye potwierdzanie faktur

Jak pobrać plik do importu od razu po potwierdzeniu pliku/plików faktur?

Gdy potwierdzisz wszystkie faktury z dodanego pliku, możesz od razu pobrać plik do importu i zaimportować go zgodnie z instrukcją dla Twojego programu księgowego (instrukcje importu znajdziesz w sekcji danego programu księgowego). Aby pobrać przygotowany plik wystarczy kliknąć Zapisz i przejdź dalej, a następnie kliknąć Pobierz.

Scanye potwierdzanie faktur

⭐Ważne

Na Scanye możesz przetwarzać faktury wielu klientów jednocześnie. Po przerobieniu wszystkich faktur zostaną one podzielone na typy dokumentów oraz klientów. Możesz pobrać je do formatu .zip lub jako osobne pliki gotowe do eksportu.

Scanye potwierdzanie faktur

💡Sugestia


Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?