Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeProgramy księgoweSymfonia FKPytania i odpowiedzi
Symfonia FK - komunikat "brak plików do importu"
Symfonia FK - komunikat "brak plików do importu"

W tym miejscu opisujemy, co zrobić gdy przy próbie importu pojawia się komunikat "brak nowych danych do wczytania"

Sylwia avatar
Napisane przez Sylwia
Zaktualizowano ponad 2 lata temu

Co zrobić, gdy wyświetla się nam komunikat "brak nowych danych do wczytania"?

Symfonia FK "brak nowych danych do wczytania"

Oznacza on, że w folderze, który określiliśmy w Profilu importu (więcej informacji na ten temat znajdziesz ##tutaj##) nie znajdują się żadne pliki do importu. Dopiero po dodaniu tam pliku z fakturami, będzie można go wczytać.


Jak sprawdzić który to folder?

Musimy otworzyć Dokumenty -> Import specjalny -> Profile importu i kliknąć na profil Scanye. Zobaczymy wtedy lokalizację katalogu

Symfonia FK "brak nowych danych do wczytania" - sprawdzenie profili nadawców
Symfonia FK "brak nowych danych do wczytania" - lokalizacja katalogu

💡Sugestia

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.






Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?