Co znajdziesz w tym artykule?
W najnowszej aktualizacji Scanye wprowadziliśmy nowy, przejrzysty pulpit przedsiębiorcy, który ułatwia dostęp do najważniejszych funkcji takich jak m. in. wystawiania faktur, podsumowanie nieopłaconych faktur, możliwość generowania koszyka przelewów oraz informacje o składkach i podatkach. Dodaliśmy także opisy do faktur dla Przedsiębiorcy, co ułatwia ich sortowanie i adnotowanie.
Nowości dla Przedsiębiorcy
Przejrzysty i wygodny Pulpit
Od teraz, jako przedsiębiorca jeszcze łatwiej możesz potwierdzić komplet dokumentów, bądź wysłać wiadomość do księgowości.
Na nowym Pulpicie znajdziesz także wszystkie nieopłacone faktury,
oraz łatwo pobierzesz koszyk przelewów klikając na Generuj Elixir 0.
🆕 Data przelewu zgodna z terminem płatności 🆕
Przy pobieraniu koszyka możesz również wybrać jednakową datę przelewu dla wszystkich faktur, bądź użyć terminu płatności.
Ponadto, dzięki nowemu widokowi nie umkną Ci żadne składki i podatki do opłacenia.
Pod ręką znajdziesz także, możliwość skopiowania maila do przekazywania faktur bezpośrednio z Twojej skrzynki mailowej do Scanye Księgowego oraz opcję dodania współpracownika.
A jeśli jeszcze nie było okazji, na nowym Pulpicie znajdziesz teraz łatwy sposób na pobranie naszej aplikacji mobilnej, dzięki której możesz mieć dostęp do Twojego archiwum faktur oraz przesyłać dokumenty do księgowości w każdym momencie!
👉 Więcej o Aplikacji Mobilnej Scanye przeczytasz w tym artykule.
Dodawanie własnego opisu do faktury
Teraz możesz dodać również własny opis do faktury!
Opis będzie widoczny dla Ciebie oraz Twojego Księgowego, jednak tylko Ty możesz go edytować.
Dzięki możliwości nadawania własnych opisów, możesz w łatwiejszy sposób wyszukiwać oraz sortować Twoje faktury!
Nowości dla Księgowego
Nowy Pulpit dla Twojego Przedsiębiorcy
Od teraz każdy przedsiębiorca w Scanye posiada nowy Pulpit, dzięki któremu ma łatwy dostęp do informacji i opcji takich jak:
Możliwość potwierdzenia kompletu dokumentów.
Możliwości napisania do Ciebie wiadomości.
Możliwość szybkiego przejścia do wystawienia faktury.
Dostęp do nieopłaconych faktur oraz możliwość sprawnego wygenerowania koszyka przelewów.
Łatwy dostęp do przesłanych przez Ciebie składek i podatków.
Możliwość skopiowania maila do włączenia bezpośredniego przekazywania faktur z poczty mailowej do Twojego Scanye.
Możliwość dodania współpracownika.
Szybki sposób na pobranie Aplikacji Mobilnej Scanye.
Możliwość dodawania Opisu do faktury przez Przedsiębiorcę
Przedsiębiorca, może dodawać opis do faktury, który pojawi się w Twoim Scanye, przy każdej fakturze.
Ważne! Opis klienta nie będzie importowany do programu księgowego, ani w żaden sposób nie wpłynie na odczytywanie danych z faktur. Natomiast dzięki niemu, każdy Przedsiębiorca będzie mógł opisywać faktury w dowolny sposób i łatwiej je wyszukiwać.
W zakładce faktury zobaczysz więc nową kolumnę Opis klienta.
Mniejsze zmiany i bugfixy
Poprawa copy "Nie wyświetlaj tego komunikatu ponownie",
Dodanie nowej ścieżki "Chcę uzyskać dostęp do konta przedsiębiorcy,
Sortowanie i filtrowanie po polu "Opis" w Scanye dla Przedsiębiorcy w zakładkach "Sprzedaż" i "Zakupy",
Poprawa buttona "Pokaż instrukcję",
Możliwość wyboru opcji "Według terminu płatności" dla Koszyka przelewów,
Dodanie copy "zapłacono” w SiP,
Dodanie tooltipów z instrukcjami.
💬 W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do konwersacji na naszym czacie, w lewym
dolnym rogu aplikacji!