Przejdź do głównej zawartości

Aktualizacja 02.12.2025 - Integracja z KSeF (środowiska testowe)

Z tego artykułu dowiesz się, co nowego pojawiło się w aplikacji Scanye i jak te funkcje pomogą Ci zautomatyzować wystawianie faktur oraz szybciej odzyskiwać należności od kontrahentów.

Zaktualizowano ponad 2 tygodnie temu

Wstęp

W najnowszym wydaniu udostępniamy Państwu integrację Scanye z testowymi środowiskami KSeF oraz pierwsze funkcje, które mają zapewnić prosty i szybki przepływ informacji i dokumentów w nowej rzeczywistości KSeF.

💡 Ważne

To dopiero początek materiałów przygotowywanych specjalnie dla Państwa. Bardzo prosimy o chwilę cierpliwości - w najbliższych tygodniach będziemy sukcesywnie publikować kolejne instrukcje, wyjaśnienia i poradniki.

Na start oddajemy w Państwa ręce najważniejsze instrukcje, które będą na bieżąco aktualizowane, aby jak najlepiej wspierać Państwa w przygotowaniach do KSeF.

Scanye dla Przedsiębiorcy

W tym wydaniu udostępniliśmy możliwość połączenia Scanye z testowymi środowiskami KSeF (TEST i DEMO), dzięki czemu mogą Państwo bezpiecznie sprawdzić cały nowy obieg dokumentów jeszcze przed wejściem KSeF w życie. Razem z tym pojawiła się również odświeżona zakładka Pliki, nowe kolumny oraz czytelny system oznaczania dokumentów, opisany szczegółowo w kolekcji Scanye x KSeF.

Poniżej bardzo krótkie wprowadzenie do najważniejszych zmian. Szczegółowe instrukcje można znaleźć tutaj Scanye x KSeF [LINK].


Scanye dla Księgowego

Wprowadziliśmy integrację Scanye z testowymi środowiskami KSeF (TEST i DEMO), co pozwala Państwa klientom uruchomić automatyczne pobieranie faktur i przetestować nowy proces jeszcze przed startem KSeF. Wraz z tym udostępniliśmy nowy widok zakładki Odebrane, rozbudowane statusy ustawiane przez klienta oraz pełną historię zmian dokumentów - zgodnie z wymaganiami KSeF.


Najważniejsze elementy tej zmiany podsumowaliśmy poniżej, a pełną dokumentację znajdą Państwo w kolekcji Scanye x KSeF [LINK].

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?