Klienci nie dostarczają faktur na czas? A może potrzebują wielu przypomnień telefonicznych lub mailowych? Scanye zajmie się tym za Ciebie!
Usprawnij swoją współpracę i komunikację z Klientami dzięki automatycznym przypomnieniom o terminie dostarczenia dokumentów. Dodatkowo, jeśli przedsiębiorca zainstaluje nasza aplikację mobilną, Scanye będzie z nim cały czas.
Wystarczy, że włączysz Przypominanie o dokumentach, a wtedy wszyscy aktywni w Scanye przedsiębiorcy będą je otrzymywać każdego miesiąca - do momentu, aż nie potwierdzą kompletu dokumentów za dany miesiąc. Dzięki temu będziesz wiedzieć, czyje faktury są już gotowe do przerobienia i zaksięgowania.
Jak włączyć automatyczne przypomnienia dla klientów?
W zakładce Klienci (tutaj) kliknij na Włącz,
Ustal dzień miesiąca, do którego klienci muszą przesłać komplet dokumentów. Twoi klienci otrzymają takie powiadomienia na 3 sposoby co 3 dni:
Brawo! Teraz to Scanye będzie przypominać Twoim klientom o konieczności przesłania dokumentów w wybranym przez Ciebie terminie. 🙂
Jak wyłączyć automatyczne przypomnienia?
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić opcje automatycznych przypomnień, przechodząc przez ołówek do okna edycji ustawień.
⭐Ważne
Pamiętaj, żeby zaprosić Klientów do Scanye - dopóki nie zaakceptują zaproszenia, nie będą otrzymywać powiadomień od Twojego Biura.
Warto przeczytać również:
💡Sugestia
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.