Wszystkie kolekcje
Aplikacja Scanye
Zakładka Biurko: najczęściej zadawane pytania
Zakładka Biurko: najczęściej zadawane pytania

Znajdziesz tutaj najczęściej zadawane pytania na temat biurka księgowej

Patryk Pirowski avatar
Napisane przez Patryk Pirowski
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Czym jest Biurko?

W skrócie, jest to narzędzie dla księgowych, aby w łatwy sposób mogli zarządzać swoją pracą i jej etapami - osobno dla każdego klienta. Możesz tam sprawdzić sprawdzić takie rzeczy, jak:

  • który klient jeszcze nie przysłał kompletu dokumentów,

  • który jest gotowy do księgowania,

  • który jest w trakcie księgowania (komunikator i komentarze do faktur/dokumentów ułatwią wyjaśnianie spraw),

  • których klientów masz już "z głowy"

Czy bezpośrednio z poziomu Biurka można zaprosić klienta?

Tak, wystarczy kliknąć Zaproś do Scanye.

Następnie należy wpisać mail klienta i kliknąć Zaproś do Scanye.

biurko, zapraszanie klienta

Co zyskujesz zapraszając klienta?

Przede wszystkim oszczędzisz czas na długich wizytach w biurze, telefonach z pytaniami o faktury i przypominaniem o dokumentach. Więcej informacji znajdziesz w tym artykule.

Gdzie znajdę informację o potwierdzonych fakturach?

Informacje będą widoczne na ekranie głównym biurka. Wystarczy najechać kursorem myszki na interesującą nas ikonę - Liczba potwierdzonych faktur.

Scanye biurko, potwierdzone faktury

Gdzie znajdę informacje o wyeksportowanych fakturach?

Informacje będą widoczne na ekranie głównym biurka. Wystarczy najechać kursorem myszki na interesującą nas ikonę - Liczba wyeksportowanych faktur.

Jak mogę przenieść klienta z jednego etapu pracy na kolejny?

Wystarczy kliknąć i przeciągnąć kafelek z klientem na odpowiednie pole.

Przykładowo W trakcie kompletowania na Komplet dokumentów.


Ważne

Jeśli Twój klient ma konto w Scanye i potwierdzi komplet dokumentów za dany miesiąc, automatycznie przeniesie się na etap Komplet dokumentów!


Gdzie mogę sprawdzić poszczególne okresy księgowania klientów?

Na ekranie głównym Biurka. Możemy to zrobić wybierając miesiące - klikając w strzałki, obok okna Księgowanie za. Możemy również kliknąć w to pole i rozwinie nam się lista z miesiącami do wyboru (przy tym widoku, możemy też wybrać interesujący nas rok księgowania).

Scanye biurko kalendarz

Jak mogę szybko przejść z poziomu Biurka do zakładki Faktury?

Wystarczy na ekranie głównym kliknąć w jedną z dwóch ikon w kafelku klienta.

Czy z poziomu Biurka mogę sortować klientów, jakich filtrów mogę użyć?

  • Tak, wystarczy kliknąć na pole Sortowanie pod nagłówkiem etapu, na którym mamy kilku klientów.

  • Od A do Z i od Z do A - filtruje klientów alfabetycznie.

  • Od najwcześniej zmienionych i od najpóźniej zmienionych - filtruje klientów na podstawie czasu, kiedy była przeprowadzana jakaś akcja na ich dokumentach.

Scanye biurko w trakcie kompletowania dokumentów

Gdzie znajdę datę zmiany etapu, na jakim jest klient?

Informacja ta jest widoczna na dole kafelka z danym klientem.

Scanye biurko, zmiana etapu księgowania

Czy mogę sprawdzić na jakim etapie jest dany klient oprócz ekranu Biurka?

Tak, wystarczy wejść w zakładkę Klienci i przy danym kliencie będzie pokazywał się etap, na jakim się znajduje.

Co to są Automatyczne powiadomienia?

Klienci od początku miesiąca do określonego przez Ciebie dnia będą otrzymywać prośby o terminowe przesłanie dokumentów. Przypomnienia będą wysyłane co 3 dni.

Nie będziecie musieli o tym pamiętać - wystarczy zaprosić klienta do Scanye. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.


💡Sugestia

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?