Przejdź do głównej zawartości

Dlaczego klient nie może zalogować się do aplikacji?

Opisujemy tutaj najczęstsze powody braku możliwości zalogowania się klienta do Scanye.

Zaktualizowano ponad rok temu

Dlaczego klient nie może zalogować się do Scanye?

Powodów takiej sytuacji może być kilka. Poniżej wyjaśniamy najczęstsze przyczyny braku możliwości zalogowania przez klienta:

  1. Brak zaproszenia do Scanye:

    • Pierwszą i najważniejszą przyczyną problemów klientów z logowaniem do programu jest brak wysłanego przez Biuro rachunkowe zaproszenia do korzystania z programu. Jeśli Twój klient ma problemy z logowaniem sprawdź, czy na pewno zaproszenie zostało przez Ciebie wysłane zgodnie z instrukcją.


      ⭐Ważne

      Pamiętaj, że zaproszenie ze Scanye ważne jest przez 99 dni. Po tym okresie link straci ważność. Po wygaśnięciu linku, konieczne będzie przesłanie zaproszenia jeszcze raz do klienta.


  2. Błędnie wpisany adres mail:

    • Jeżeli Twój klient nie otrzymał zaproszenia do korzystania ze Scanye pomimo, że zostało wysłane z programu, sprawdź, czy przy wpisywaniu adresu nie wkradł się błąd - na przykład literówka. Jeżeli tak - ponów wysłanie zaproszenia, uzupełniając adres e-mail poprawnie i ponownie skorzystaj z przycisku Wyślij zaproszenie.

      Scanye zapraszanie klienta

  3. Brak potwierdzenia linku aktywacyjnego:

    • Klient otrzymał zaproszenie, uzupełnił swoje dane do logowania i nadal nie może korzystać z programu? Prawdopodobnie nie potwierdził linku aktywacyjnego, który otrzymał na maila przy założeniu konta. Link jest aktywny przez 24h - w tym czasie należy użyć go do potwierdzenia konta. Po 24h klient może wygenerować sobie link aktywacyjny przy logowaniu wybierając Wyślij link aktywacyjny ponownie.

  4. Brak zaakceptowanego regulaminu:

    • Przy zakładaniu konta przedsiębiorcy w Scanye, klient powinien zaakceptować regulamin. Pominięcie tego kroku spowoduje niedokończenie rejestracji nowego konta.

  5. Błędne hasło wpisywane podczas logowania:

    • Może się zdarzyć, że klient zapomni swojego hasła do Scanye. W celu zresetowania hasła, zalecamy skorzystanie z przycisku Nie pamiętam hasła.

      Scanye zapraszanie klienta

Po kliknięciu w ten przycisk pojawi się okno, gdzie klient będzie mógł podać swój adres mail do resetu hasła.

Scanye zapraszanie klienta

Po podaniu maila, na podany adres zostanie wysłany link do resetu hasła. Więcej na ten temat znajdziesz w tym artykule.


💡Sugestia


Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?