Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeScanye dla przedsiębiorcy
Co znajdziesz w zakładce Wysłane?
Co znajdziesz w zakładce Wysłane?

W tym artykule opisaliśmy czym jest zakładka Wysłane oraz co się w niej znajduje.

Sylwia avatar
Napisane przez Sylwia
Zaktualizowano ponad 8 miesiące temu

Co znajdę w zakładce Wysłane?

W zakładce Wysłane znajdują się wszystkie pliki dodane do Scanye - zarówno przez Ciebie jak i przez Twoje biuro rachunkowe. Po ich przetworzeniu przez Ciebie lub Twojego księgowego, faktury automatycznie przeniosą się do zakładki Zakup lub Sprzedaż, a inne dokumenty do zakładki Dokumenty.

Potwierdzanie danych z faktur

Pliki mają status Potwierdzone lub Niepotwierdzone. Możesz je otworzyć i sprawdzić dane sczytane przez nasz OCR.

zakładka wysłane, wysłane, pliki

Jeśli dane nie są odczytane prawidłowo, kliknij na formularzu w pole, które chcesz poprawić, by podświetliło się na turkusowo. Następnie kliknij na fakturze w miejsce, z którego chcesz odczytać dane. Gdy klikniesz "Zapisz i przejdź dalej", dany plik zostanie zapisany i przeniesie się do odpowiedniej zakładki.

OCR dla przedsiębiorcy, wysłane, edycja faktury

Potwierdzanie danych z faktur jest szczególnie przydatne w przypadku faktur zakupowych, które musisz opłacić przelewem - dzięki Scanye wykonasz przelewy szybciej i wygodniej.

Jak to zrobić? Sprawdź artykuł o Koszyku Przelewów!

Filtrowanie dodanych plików

Dodane pliki możesz filtrować według nazwy, daty dodania oraz przez kogo plik został dodany.

wysłane, zakładka wysłane, filtry

Zarządzanie kolumnami

Jeśli brakuje Ci danej kolumny lub chcesz zmniejszyć ich ilość - kliknij na symbol suwaków na pasku z prawej strony i dodaj lub usuń poszczególne kolumny.


💡Sugestia


Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?