❗️UWAGA
Jeżeli zapomniałaś/eś adresu e-mail do logowania i nie możesz się zalogować ten artykuł nie jest o tym!
W celu odzyskania dostępu do swojego konta skontaktuj się z nami pod adresem e-mail pomoc@scanye.pl
Aby samodzielnie zmienić adres e-mail służący do logowania rozwiń menu w prawym górnym rogu aplikacji i przejdź do zakładki Profil.
Po środku znajduje się pole służące do zmiany adresu e-mail.
Wprowadź nowy adres e-mail oraz potwierdź chęć zmiany danych logowania wpisując aktualne hasło.
Następnie kliknij przycisk Zapisz.
Po kliknięciu przycisku na Twój nowy adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie dokonania zmiany.
Po kliknięciu Potwierdź adres e-mail zostaniesz przekierowany do aplikacji Scanye, a twój adres e-mail do logowania zostanie zmieniony.
❗️UWAGA
Zmieniając adres e-mail do logowania NIE ZMIENIASZ adresu do e-mail do komunikacji.
Całą korespondencję, w tym również faktury, będziesz otrzymywać na stary adres e-mail.
O tym jak zmienić adres e-mail do komunikacji dowiesz się z tego artykułu.