Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeAplikacja Scanye
Jak zmienić adres e-mail do logowania?
Jak zmienić adres e-mail do logowania?

Z tego artykułu dowiesz się, jak zmienić adres e-mail służący do logowania, w momencie, kiedy masz dostęp do swojego konta Scanye.

M
Napisane przez Mateusz
Zaktualizowano ponad tydzień temu

❗️UWAGA

Jeżeli zapomniałaś/eś adresu e-mail do logowania i nie możesz się zalogować ten artykuł nie jest o tym!

W celu odzyskania dostępu do swojego konta skontaktuj się z nami pod adresem e-mail pomoc@scanye.pl

Aby samodzielnie zmienić adres e-mail służący do logowania rozwiń menu w prawym górnym rogu aplikacji i przejdź do zakładki Profil.

Po środku znajduje się pole służące do zmiany adresu e-mail.

Wprowadź nowy adres e-mail oraz potwierdź chęć zmiany danych logowania wpisując aktualne hasło.

Następnie kliknij przycisk Zapisz.

Po kliknięciu przycisku na Twój nowy adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie dokonania zmiany.

Po kliknięciu Potwierdź adres e-mail zostaniesz przekierowany do aplikacji Scanye, a twój adres e-mail do logowania zostanie zmieniony.

❗️UWAGA

Zmieniając adres e-mail do logowania NIE ZMIENIASZ adresu do e-mail do komunikacji.

Całą korespondencję, w tym również faktury, będziesz otrzymywać na stary adres e-mail.

O tym jak zmienić adres e-mail do komunikacji dowiesz się z tego artykułu.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?