Potrzebujesz skontaktować się z Biurem Rachunkowym? Dodaj komentarz do faktury lub dokumentu, a Twoje Biuro Rachunkowe zobaczy wiadomość od Ciebie wraz z fakturą, której ona dotyczy! Gdy pojawi się odpowiedź, zawsze otrzymasz powiadomienie.
Aby móc korzystać z tej funkcji, pamiętaj o założeniu konta poprzez zaproszenie wysłane przez Biuro Rachunkowe.
Jak dodać komentarz do dokumentów w Scanye
W zakładkach Odebrane, Zakup, Sprzedaż i Dokumenty w kolumnie "Komentarze" widnieje ikona komentarza. Zobaczysz tam ile komentarzy zostało dodanych do dokumentu oraz czy są jakieś nieprzeczytane komentarze.
Możesz również dodać komentarz do dowolnej faktury lub dokumentu klikając w ikonę komentarza. (Jeśli ta kolumna jest niewidoczna, przejedź suwakiem na dole ekranu w prawo.)
Po kliknięciu na ikonę komentarza otworzy się podgląd dokumentu wraz z panelem komentarzy obok. Komentarz zawsze jest dodawany do aktualnie widocznej strony dokumentu. Dzięki temu możemy być bardziej konkretni przy wielostronicowych dokumentach.
Przy potwierdzaniu dokumentu
Pytania dotyczące dokumentów najczęściej pojawiać się będą w momencie, gdy będziemy chcieli je przejrzeć/potwierdzić. Aby szybko i wygodnie dodać komentarz do edytowanego właśnie dokumentu, kliknij na ikonę komentarza na podglądzie faktury, znajduje się ona w lewym dolnym rogu:
Do komentarzy trafisz również z sekcji komunikator (prawy górny róg), gdzie pojawiają się informacje o nowych komentarzach. Ale to tym niżej:
Powiadomienia o komentarzach
Za każdym razem, gdy pojawi się nowy komentarz, zobaczysz nowe powiadomienie z treścią komentarza oraz numerem lub nazwą dokumentu, którego dotyczy. Stamtąd możesz od razu przejść do dokumentu lub odpowiedzieć na komentarz.
Pisać i odpowiadać na komentarze możesz również w aplikacji mobilnej.
Napisz pierwszy komentarz i usprawnij swoją komunikację dzięki Scanye!
💡Sugestia
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.