Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeAplikacja Scanye
Udostępnij klientowi panel Scanye
Udostępnij klientowi panel Scanye

Z artykułu dowiesz się jak zaprosić klientów do Scanye i dlaczego warto!

P
Napisane przez Pomoc techniczna Scanye
Zaktualizowano ponad rok temu

Obejrzyj wideo lub przeczytaj artykuł!

Jak udostępnić Klientowi panel Scanye?

Zrób to z poziomu zakładki Klienci.

Zobaczysz listę wszystkich Klientów, których obsługujesz w aplikacji. Wybierz Klienta, którego chcesz zaprosić i kliknij w "Zaproś"

Pojawi się okienko, gdzie możesz wpisać adres mailowy klienta (zalecamy skopiowanie i wklejenie) i gdzie zobaczysz krótkie podsumowanie korzyści:

Wraz z linkiem rejestracyjnym klient otrzyma poradnik dla Klientów biura rachunkowego korzystających ze Scanye.

Jakie korzyści daje zapraszanie klientów do Scanye?

Martwisz się, że Twoi klienci nie przyjmą zaproszenia?

Skorzystaj z przygotowanych przez nas materiałów do zapraszania - znajdziesz tu zarówno wzór maila do swoich klientów z informacją, że od dziś pracujecie ze Scanye, jak i krótkie instrukcje dla przedsiębiorcy, które możesz dołączyć do wiadomości - pokaż swoim klientom korzyści i nie daj się zbyć argumentem, że ktoś nie potrafi korzystać ze Scanye! 🙂


💡Sugestia

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?