Przejdź do głównej zawartości
Komunikator w Scanye

Z artykułu dowiesz się jak komunikować się ze swoim klientem, bądź biurem rachunkowym.

P
Napisane przez Pomoc techniczna Scanye
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Obejrzyj wideo lub przeczytaj instrukcję!

Wysyłanie wiadomości

Scanye daje Ci możliwość komunikowania się z Twoimi klientami w tym celu możesz użyć komunikatora.
Masz możliwość wysłania wiadomości z dwóch poziomów - wystarczy, że użyjesz ikony koperty - w prawym rogu aplikacji lub z poziomu listy klientów.

Scanye, interfejs, panel klientów

Po kliknięciu w kopertę otworzy się panel konwersacji, aby wysłać nową wiadomość wystarczy, że klikniesz na zielony przycisk Utwórz nową wiadomość.

Scanye, interfejs, panel klientów, wiadomości

Następnie z listy klientów wybieramy odbiorcę wiadomości i uzupełniamy temat.


Scanye, interfejs, panel klientów, konwersacje

Jeśli wybrany z listy klient nie ma jeszcze konta w Scanye (świadczy o tym wyszarzone logo Scanye przy jego nazwie) -
pole e-mail będzie zaznaczone na czerwono - uzupełnij adres klienta, a otrzyma on Twoją wiadomość na swoją skrzynkę wraz zaproszeniem do Scanye.

Scanye, interfejs, wiadomości
Scanye, interfejs, wiadomości

Jeśli klient posiada już konto w Scanye otrzyma powiadomienie o nowej wiadomości w Scanye, aplikacji i na maila.

Filtry w komunikatorze

Jeśli chcesz łatwo odnaleźć interesujące Cię wiadomości - skorzystaj z filtrów.

Scanye, interfejs, konwersacje3

Powiadomienia

Jeśli nie chcesz śledzić któregoś z wątków w komunikatorze - wystarczy, że odznaczysz ikonę megafonu przy odpowiedniej wiadomości. Zwróć też uwagę, że w ramach każdego wątku pojawia się informacja o statusie danej wiadomości - dzięki temu łatwo zorientujesz się czy została już odczytana przez klienta.

Scanye, interfejs, konwersacje4

Komentarze do faktur

W nowej wersji Scanye powiadomienia i treść komentarzy znajdziesz również w zakładce komunikatora. Jeśli chcesz w reakcji na komentarz zmienić coś na fakturze - kliknij przycisk "EDYTUJ", jeśli chcesz odpisać - "ODPOWIEDZ".


💡Sugestia

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?