Obejrzyj wideo lub przeczytaj instrukcję!
Wysyłanie wiadomości
Scanye daje Ci możliwość komunikowania się z Twoimi klientami w tym celu możesz użyć komunikatora.
Masz możliwość wysłania wiadomości z dwóch poziomów - wystarczy, że użyjesz ikony koperty - w prawym rogu aplikacji lub z poziomu listy klientów.
Po kliknięciu w kopertę otworzy się panel konwersacji, aby wysłać nową wiadomość wystarczy, że klikniesz na zielony przycisk Utwórz nową wiadomość.
Następnie z listy klientów wybieramy odbiorcę wiadomości i uzupełniamy temat.
Jeśli wybrany z listy klient nie ma jeszcze konta w Scanye (świadczy o tym wyszarzone logo Scanye przy jego nazwie) -
pole e-mail będzie zaznaczone na czerwono - uzupełnij adres klienta, a otrzyma on Twoją wiadomość na swoją skrzynkę wraz zaproszeniem do Scanye.
Jeśli klient posiada już konto w Scanye otrzyma powiadomienie o nowej wiadomości w Scanye, aplikacji i na maila.
Filtry w komunikatorze
Jeśli chcesz łatwo odnaleźć interesujące Cię wiadomości - skorzystaj z filtrów.
Powiadomienia
Jeśli nie chcesz śledzić któregoś z wątków w komunikatorze - wystarczy, że odznaczysz ikonę megafonu przy odpowiedniej wiadomości. Zwróć też uwagę, że w ramach każdego wątku pojawia się informacja o statusie danej wiadomości - dzięki temu łatwo zorientujesz się czy została już odczytana przez klienta.
Komentarze do faktur
W nowej wersji Scanye powiadomienia i treść komentarzy znajdziesz również w zakładce komunikatora. Jeśli chcesz w reakcji na komentarz zmienić coś na fakturze - kliknij przycisk "EDYTUJ", jeśli chcesz odpisać - "ODPOWIEDZ".
💡Sugestia
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.