Komunikator w Scanye

Z artykułu dowiesz się jak komunikować się ze swoim klientem, bądź biurem rachunkowym.

Patryk Pirowski avatar
Napisane przez Patryk Pirowski
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Obejrzyj wideo lub przeczytaj instrukcję!

Wysyłanie wiadomości

Scanye daje Ci możliwość komunikowania się z Twoimi klientami w tym celu możesz użyć komunikatora.
Masz możliwość wysłania wiadomości z dwóch poziomów - wystarczy, że użyjesz ikony koperty - w prawym rogu aplikacji lub z poziomu listy klientów.

Scanye, interfejs, panel klientów

Po kliknięciu w kopertę otworzy się panel konwersacji, aby wysłać nową wiadomość wystarczy, że klikniesz na zielony przycisk Utwórz nową wiadomość.

Scanye, interfejs, panel klientów, wiadomości

Następnie z listy klientów wybieramy odbiorcę wiadomości i uzupełniamy temat.


Scanye, interfejs, panel klientów, konwersacje

Jeśli wybrany z listy klient nie ma jeszcze konta w Scanye (świadczy o tym wyszarzone logo Scanye przy jego nazwie) -
pole e-mail będzie zaznaczone na czerwono - uzupełnij adres klienta, a otrzyma on Twoją wiadomość na swoją skrzynkę wraz zaproszeniem do Scanye.

Scanye, interfejs, wiadomości
Scanye, interfejs, wiadomości

Jeśli klient posiada już konto w Scanye otrzyma powiadomienie o nowej wiadomości w Scanye, aplikacji i na maila.

Filtry w komunikatorze

Jeśli chcesz łatwo odnaleźć interesujące Cię wiadomości - skorzystaj z filtrów.

Scanye, interfejs, konwersacje3

Powiadomienia

Jeśli nie chcesz śledzić któregoś z wątków w komunikatorze - wystarczy, że odznaczysz ikonę megafonu przy odpowiedniej wiadomości. Zwróć też uwagę, że w ramach każdego wątku pojawia się informacja o statusie danej wiadomości - dzięki temu łatwo zorientujesz się czy została już odczytana przez klienta.

Scanye, interfejs, konwersacje4

Komentarze do faktur

W nowej wersji Scanye powiadomienia i treść komentarzy znajdziesz również w zakładce komunikatora. Jeśli chcesz w reakcji na komentarz zmienić coś na fakturze - kliknij przycisk "EDYTUJ", jeśli chcesz odpisać - "ODPOWIEDZ".


💡Sugestia

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?