Przejdź do głównej zawartości

Wysyłanie informacji o składkach i podatkach

Dowiedz się, jak wysłać swoim klientom informację o składkach i podatkach przez Scanye.

Zaktualizowano ponad rok temu

Obejrzyj wideo lub przeczytaj poniższy artykuł!

Aby skorzystać z wysyłania informacji o składkach i podatkach w Scanye masz dwie możliwości.

Po pierwsze możesz skorzystać z zarządzania wysyłką z poziomu zakładki Klienci. Wystarczy, że wybierzesz klienta, któremu chcesz wysłać wiadomość:

Z tego poziomu możesz uzupełnić informację o zobowiązaniach dodając kolejne pozycje do listy np. podatek dochodowy czy składkę ZUS. Pole odpowiadające za "Rodzaj" zobowiązania ma wbudowany identyczny mechanizm jak np. pole "Opis" w formularzu potwierdzania faktury, który pozwala na tworzenie i zapisywanie Twoich podpowiedzi.

Wypełnij wszystkie niezbędne pola, aby przygotować wysyłkę. Możesz wysłać jeden lub kilka rodzajów informacji o kwotach jednocześnie.


Tak przygotowane zestawienie możesz wysłać zarówno do klientów posiadających konto
w Scanye jak i do tych, którzy jeszcze nie zarejestrowali się do naszego programu. Jeżeli klient posiada konto w programie zostanie poinformowany o wysokości składek i podatków e-mailem, a także w naszej aplikacji mobilnej. Osoby niezarejestrowane otrzymają e-mail.

Druga ścieżka do uzupełnienia tabelki z informacjami to odczytanie danych z dodawanych plików. Jeżeli dodasz do Scanye jako dokument np. deklarację ZUS lub deklarację VAT możesz z ich treści przeklikać dane do wysyłki.


💡Sugestia

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?