Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeScanye dla przedsiębiorcy
Jak połączyć konto przedsiębiorcy w Scanye z biurem rachunkowym?
Jak połączyć konto przedsiębiorcy w Scanye z biurem rachunkowym?

W poniższym artykule dowiesz się w jaki sposób połączyć konto przedsiębiorcy w Scanye z kontem Twojego Biura Rachunkowego.

P
Napisane przez Pomoc techniczna Scanye
Zaktualizowano ponad tydzień temu

Chcesz zacząć wysyłać swoje faktury do księgowości przez Scanye, a nie udało Ci się założyć konta poprzez zaproszenie od Biura? W tym artykule pokażemy Ci jak połączyć swoje konto z kontem Twojego Biura Rachunkowego.

Połączenie konta ze swoją księgowością tuż po zarejestrowaniu się

Po założeniu konta przedsiębiorcy w Scanye na głównym ekranie wyświetli się komunikat o możliwości połączenia się z kontem Twojego Biura Rachunkowego. Wystarczy wpisać e-mail biura rachunkowego i nacisnąć Połącz konto ze swoją księgowością.

Wyświetli się komunikat, iż Twoje Biuro Rachunkowe otrzymało prośbę o połączenie kont. Po zaakceptowaniu prośby otrzymasz e-maila z informacją, iż Twoje Biuro Rachunkowe dodało Cię do Scanye! Od teraz możesz dodawać faktury za pomocą aplikacji w przeglądarce lub w wersji mobilnej, a Scanye automatycznie przekaże je również na konto Biura!

jak połączyć konto z biurem rachunkowym


Połączenie konta ze swoją księgowością w przypadku pominięcia pierwszego komunikatu

Jeżeli pominiesz ten krok i przejdziesz do zapoznawania się z aplikacją to pamiętaj, że w każdej chwili możesz połączyć konto z Twoim Biurem Rachunkowym, klikając w przycisk znajdujący się na górnym pasku Połącz konto z księgowością.

jak połączyć konto z biurem rachunkowym

Wyświetli się komunikat o możliwości połączenia się z kontem Twojego Biura Rachunkowego. Wystarczy wpisać e-mail biura rachunkowego i nacisnąć Połącz konto ze swoją księgowością.

jak połączyć konto z biurem rachunkowym

Wyświetli się komunikat, iż Twoje Biuro Rachunkowe otrzymało prośbę o połączenie kont. Po zaakceptowaniu prośby otrzymasz e-maila z informacją, iż Twoje Biuro Rachunkowe dodało Cię do Scanye! Od teraz możesz dodawać faktury za pomocą aplikacji w przeglądarce lub w wersji mobilnej!

jak połączyć konto z biurem rachunkowym


Brak połączenia konta z Twoim Biurem Rachunkowym

Gdyby powyższe metody zawiodły, w lewym dolnym rogu ekranu nasza aplikacja skrywa małą ikonę czatu. Po kliknięciu jej, masz możliwość rozpocząć komunikację z naszym Centrum Pomocy. W tym celu przejdź do sekcji Wiadomości, a następnie kliknij Wyślij do nas wiadomość.

Napisz do nas wiadomość z prośbą o połączenie twojego konta w Scanye z kontem Twojego Biura Rachunkowego, pamiętaj o podaniu nazwy oraz maila biura z którym chcesz się połączyć. Ważne też, by podany przez Ciebie adres email odpowiadał głównemu adresowi, na który Biuro loguje się do Scanye.

Inną możliwością jest to, aby to twoje biuro rachunkowe wysłało taką prośbę do nas na czacie, podając twojego maila. Nasi specjaliści na czacie zajmą się Twoim zgłoszeniem najszybciej, jak będą mogli, w międzyczasie zapraszamy do zapoznania się z resztą instrukcji w naszym Centrum Pomocy.


💡Sugestia

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?