Do czego wykorzystasz nową funkcję?
Funkcja „Kontrola dostępu” pozwala Ci lepiej zarządzać uprawnieniami współpracowników na Twoim koncie Scanye. Dzięki niej możesz udostępnić aplikację osobom z zespołu - bez obaw, że zobaczą dokumenty oraz dane, których nie powinni.
👉 Przyda się, gdy chcesz, by np. pracownik tylko dodawał faktury i mógł przeglądać dodane przez siebie dokumenty, ale nie widział składek, podatków, czy wiadomości ogólnych od Biura Rachunkowego.
Jak to działa?
Zaloguj się do Twojego konta w Scanye (musi być to konto główne - master).
Kliknij na Twój adres e-mail w prawym górnym rogu.
Z rozwijanej listy wybierz "Ustawienia".
Włącz przełącznik „Kontrola dostępu”.
Gotowe! - od tego momentu Twój współpracownik (subkonto):
✅ Zobaczy tylko faktury oraz dokumenty, które sam wystawił lub dodał.
✅ Będzie widział komentarze dodawane przez Biuro Rachunkowe do dodanej przez siebie faktury bądź dokumentu.
✅ Będzie miał dostęp do pełnej listy kontrahentów (np. po to, by móc szybko wystawić fakturę).
❌ Nie będzie miał dostępu do:
innych faktur firmy dodanych przez konto główne oraz innych pracowników,
składek i podatków wysyłanych przez biuro,
wyciągów bankowych,
wiadomości ogólnych z biura (z wyjątkiem komentarzy do własnych dokumentów),
💡 Ważne
Jeśli włączasz Kontrolę Dostępu dla już obecnych w Scanye współpracowników (subkont), wszystkie dokumenty które nie były wystawione lub dodane przez nich, będą od tej pory widoczne tylko dla Ciebie
i niedostępne na kontach Twoich współpracowników.
Jak dodać współpracownika do Scanye?
Jeśli jeszcze nie zaprosiłeś/aś współpracowników do Scanye, możesz to zrobić w łatwy sposób i bez dodatkowych kosztów na koncie Scanye dla Przedsiębiorcy. Instrukcję na ten temat znajdziesz tutaj.