Czym jest Biurko?
W skrócie, jest to narzędzie dla księgowych, aby w łatwy sposób mogli zarządzać swoją pracą i jej etapami - osobno dla każdego klienta. Możesz tam sprawdzić sprawdzić takie rzeczy, jak:
który klient jeszcze nie przysłał kompletu dokumentów,
który jest gotowy do księgowania,
który jest w trakcie księgowania (komunikator i komentarze do faktur/dokumentów ułatwią wyjaśnianie spraw),
których klientów masz już "z głowy"
Czy bezpośrednio z poziomu Biurka można zaprosić klienta?
Tak, wystarczy kliknąć Zaproś do Scanye.
Następnie należy wpisać mail klienta i kliknąć Zaproś do Scanye.
Co zyskujesz zapraszając klienta?
Przede wszystkim oszczędzisz czas na długich wizytach w biurze, telefonach z pytaniami o faktury i przypominaniem o dokumentach. Więcej informacji znajdziesz w tym artykule.
Gdzie znajdę informację o potwierdzonych fakturach?
Informacje będą widoczne na ekranie głównym biurka. Wystarczy najechać kursorem myszki na interesującą nas ikonę - Liczba potwierdzonych faktur.
Gdzie znajdę informacje o wyeksportowanych fakturach?
Informacje będą widoczne na ekranie głównym biurka. Wystarczy najechać kursorem myszki na interesującą nas ikonę - Liczba wyeksportowanych faktur.
Jak mogę przenieść klienta z jednego etapu pracy na kolejny?
Wystarczy kliknąć i przeciągnąć kafelek z klientem na odpowiednie pole.
Przykładowo W trakcie kompletowania na Komplet dokumentów.
⭐Ważne
Jeśli Twój klient ma konto w Scanye i potwierdzi komplet dokumentów za dany miesiąc, automatycznie przeniesie się na etap Komplet dokumentów!
Gdzie mogę sprawdzić poszczególne okresy księgowania klientów?
Na ekranie głównym Biurka. Możemy to zrobić wybierając miesiące - klikając w strzałki, obok okna Księgowanie za. Możemy również kliknąć w to pole i rozwinie nam się lista z miesiącami do wyboru (przy tym widoku, możemy też wybrać interesujący nas rok księgowania).
Jak mogę szybko przejść z poziomu Biurka do zakładki Faktury?
Wystarczy na ekranie głównym kliknąć w jedną z dwóch ikon w kafelku klienta.
Czy z poziomu Biurka mogę sortować klientów, jakich filtrów mogę użyć?
Tak, wystarczy kliknąć na pole Sortowanie pod nagłówkiem etapu, na którym mamy kilku klientów.
Od A do Z i od Z do A - filtruje klientów alfabetycznie.
Od najwcześniej zmienionych i od najpóźniej zmienionych - filtruje klientów na podstawie czasu, kiedy była przeprowadzana jakaś akcja na ich dokumentach.
Gdzie znajdę datę zmiany etapu, na jakim jest klient?
Informacja ta jest widoczna na dole kafelka z danym klientem.
Czy mogę sprawdzić na jakim etapie jest dany klient oprócz ekranu Biurka?
Tak, wystarczy wejść w zakładkę Klienci i przy danym kliencie będzie pokazywał się etap, na jakim się znajduje.
Co to są Automatyczne powiadomienia?
Klienci od początku miesiąca do określonego przez Ciebie dnia będą otrzymywać prośby o terminowe przesłanie dokumentów. Przypomnienia będą wysyłane co 3 dni.
Nie będziecie musieli o tym pamiętać - wystarczy zaprosić klienta do Scanye. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.
💡Sugestia
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.