Jak zaprosić współpracowników do Scanye
Pracujesz w wieloosobowym zespole? Chcesz ułatwić pracę na Scanye sobie i Twoim współpracownikom?
Możesz zrobić to zapraszając ich do Scanye!
W tym celu kliknij w inicjały w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wejdź do zakładki Moja firma (ta zakładka jest dostępna wyłącznie na koncie Administratora).
Następnie, w polu Zespół wpisz adres e-mail osoby, którą chcesz zaprosić do wspólnej pracy na Scanye i kliknij Zaproś użytkownika. Pamiętaj, że będzie to mail, na który dana osoba będzie się logować w Scanye. Ponadto przy dodawaniu pracownika, możemy określić, czy wszyscy klienci będą dla niego widoczni oraz czy będzie miał pełen dostęp do nowych klientów. Po wysłaniu zaproszenia oczekuje ono na akceptację na określonej skrzynce pocztowej:
Po wprowadzeniu adresu e-mail i określeniu zakresu udzielonego dostępu klikamy Dodaj pracownika.
Gdy współpracownik zarejestruje się już w Scanye, status przy jego adresie mail zmieni się na Aktywny:
W jaki sposób współpracownik otrzyma zaproszenie?
Po wysłaniu zaproszenia na konkretny adres mailowy po chwili na podanej skrzynce powinna znajdować się wiadomość z linkiem rejestracyjnym. Jeśli po kilku minutach nie widzisz jej na swojej skrzynce możesz sprawdzić ponownie za jakiś czas minut lub wpisać w wyszukiwarce na Twojej skrzynce pocztowej "Scanye - Potwierdzenie zaproszenia". Czasami zdarza się, że mail z zaproszeniem wpada do skrzynki SPAM, poproś pracownika, aby sprawdził, czy mail nie trafił właśnie tam. Przesłana wiadomość będzie wyglądała następująco:
Jak zablokować konto współpracownika
Zdarza się, że dany współpracownik nie będzie już korzystać ze Scanye w Twoim biurze rachunkowym. Warto zablokować to konto, aby nie miał on dostępu do przetwarzanych w biurze faktur. Wystarczy, że klikniesz w suwak przy Aktywny i zmienisz go na Zablokowany. Zablokowany użytkownik nie będzie miał dostępu do konta.
Co zyskasz dzięki zapraszaniu współpracowników?
W jednym miejscu (zakładka Faktury lub Biurko) sprawdzisz, kto dodał daną fakturę, kto ją potwierdził jak również przez kogo ostatecznie została wyeksportowana do programu księgowego.
💡Sugestia:
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.