Jak dodać nowego klienta w Scanye?
Zrobisz to z poziomu przetwarzania faktury lub w zakładce Klienci.
Podczas przetwarzania faktury w Scanye, możesz wybrać klienta z listy.
Jeśli pomylisz się w wyborze klienta, możesz zmienić go lub dodać nowego na ekranie potwierdzania faktury. Wystarczy kliknąć w Dodaj nowego klienta.
Otworzy się okno z formularzem danych, który należy uzupełnić i zapisać.
Natomiast gdy otwierasz pierwszą fakturę nowego klienta, wyświetli się komunikat:
Możesz wtedy wybrać daną firmę z listy lub klikając Dodaj nowego Klienta, dodać nowego klienta do Scanye.
Pamiętaj, że podczas dodawania faktury do Scanye też możesz wybrać klienta z listy. Dzięki temu w zakładce "Odebrane" przy tym pliku pojawi się informacja do jakiego klienta należy.
Co jeśli nie masz jeszcze faktur danego klienta, ale chcesz go dodać do Scanye?
Należy wejść w zakładkę Klienci i kliknąć Dodaj Klienta.
Po wpisaniu numeru NIP można pobrać dane firmy z GUS lub uzupełnić dane ręcznie.
Klikając Dodaj i zaproś możesz od razu wysłać klientowi zaproszenie do Scanye - trzeba jedynie wpisać adres e-mail, na który ma je otrzymać.
💡Sugestia
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.