Co znajdziesz w tym artykule?
Jeśli Twoje konto jest połączone z kontem księgowego
Za pomocą opcji Prześlij pliki.
Kliknij w przycisk Prześlij pliki, a następnie wybierz plik z dysku komputera, który chcesz dodać do Scanye:
Możesz też przeciągnąć pliki z folderu bezpośrednio do zakładki Faktury lub Wysłane:
Po kliknięciu w przycisk Prześlij pliki, wybierz typ dokumentu jaki chcesz dodać - dokumenty sprzedażowe, zakupowe, czy może sprzedażowe oraz zakupowe jednocześnie. Jeśli nie dodajesz faktur, zaznacz opcję inny dokument:
2. Robiąc zdjęcia w aplikacji mobilnej - dowiedz się więcej na ten temat czytając ten artykuł.
Dzięki naszej aplikacji mobilnej, jak tylko otrzymasz fakturę wystarczy, że zrobisz jej zdjęcie i klikniesz wyślij. Faktura pojawi się od razu w Scanye u Twojego księgowego!
3. Przekazując faktury na dedykowany email.
Znajdź w zakładce Pulpit adres do przekazywania maili, skopiuj go i prześlij na niego wszystkie maile z załącznikami, które potrzebujesz dostarczyć do Scanye. W taki sposób, przesłane załączniki pojawią się od razu w u Ciebie, jak i w Scanye Twojego biura rachunkowego!
4. Pliki możesz dodać również wysyłając je ze skanera Brother bezpośrednio do Scanye, więcej na ten temat przeczytasz tutaj.
Jeśli Twoje konto nie jest połączone z kontem księgowego
Za pomocą funkcji Udostępnij. Przejdź do zakładki Pulpit wybierając ją z lewego bocznego panelu.
Po prawej stronie na zielonym tle kliknij w przycisk Udostępnij. Po kliknięciu, automatycznie zostaniesz przeniesiony do zakładki Pliki.
Z zakładki Pliki, zaznacz pliki które chcesz udostępnić księgowemu.
Po zaznaczeniu plików, kliknij na dole ekranu na przycisk Udostępnij.
Wpisz adres e-mail Twojego księgowego.
W taki sposób Twój księgowy otrzyma zaznaczone przez Ciebie pliki na swoją skrzynkę mailową.
💡Sugestia:
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.