Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeAplikacja Scanye
Jak dodać faktury do Scanye dla księgowego?
Jak dodać faktury do Scanye dla księgowego?

Czy wiesz, że dokumenty do Scanye możesz dodać na wiele sposobów? W tym artykule dowiesz się jak to zrobić.

Karol Nowek avatar
Napisane przez Karol Nowek
Zaktualizowano ponad 9 miesiące temu

Jak dodać faktury do Scanye ?

  1. Za pomocą opcji Prześlij pliki.

    Kliknij w Prześlij pliki, a następnie wybierz plik z dysku komputera, który chcesz dodać do Scanye:

    Możesz też przeciągnąć pliki z folderu bezpośrednio do zakładki faktury lub odebrane:

    Za każdym razem po powyższych czynnościach możemy wybrać klienta, by przypisać dokumenty do jego firmy oraz określić typ dokumentu.



    💡Sugestia

    Rodzaj faktury (zakupowa/sprzedażowa) możesz również zmienić na ekranie potwierdzania faktury:

    Scanye faktury zakupowe i sprzedażowe



  2. Pliki możesz dodać również wysyłając je ze skanera Brother do Scanye, więcej na ten temat przeczytasz tutaj.

    Scanye skaner dodaj plik

  3. Poprzez aplikację mobilną - dowiedz się więcej na ten temat czytając ten artykuł.

    Nasza aplikacja mobilna Scanye jest dedykowana jest dla przedsiębiorców, ale świetnie sprawdzi się też dla księgowych. Jeśli masz fakturę spiętą spinaczem nie musisz jej rozpinać. Wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji i zrobisz zdjęcie fakturze, po wysłaniu pojawi się ona od razu na Twoim koncie w Scanye:



  4. Przekazując faktury na dedykowany email - opisaliśmy tą opcję bardzo dokładnie w tym miejscu.

    Masz jeszcze kilka faktur od klientów na skrzynce mailowej? Mamy na to sposób! Utwórz dedykowany email na Twoim koncie w Scanye i prześlij na niego wszystkie maile z załącznikami, które są fakturami lub innymi dokumentami. W taki sposób, przesłane załączniki pojawią się od razu na Twoim koncie w zakładce odebrane.

    Scanye_przesyłanie_faktur_mailem



    💡Sugestia:

    Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.



Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?