Jeśli korzystasz z Krajowego Systemu e-Faktur już teraz możesz połączyć swój profil ze Scanye. Dzięki temu faktury, które otrzymujesz lub wystawiasz w KSeF automatycznie trafią do Twojego biura rachunkowego i archiwum online.
Jak to zrobić?
Po zalogowaniu się do Scanye kliknij na przycisk "Połącz konto z KSeF" w lewym górnym rogu aplikacji.
Możesz wybrać z jakim środowiskiem systemu chcesz się połączyć. Następnie, masz trzy różne opcje na synchronizację Scanye z KSeF. Możesz użyć profilu zaufanego, podpisu kwalifikowanego lub tokenu wygenerowanego w KSeF.
Połączenie za pomocą profilu zaufanego.
Połączenie za pomocą profilu zaufanego.
Wybieramy "Profil zaufany" i postępujemy zgodnie z instrukcją:
Pobieramy plik weryfikacyjny i przechodzimy do profilu. Wybieramy pobrany plik z dysku. Po prawidłowym załadowaniu wyświetli się komunikat "Dokument został dodany poprawnie". Klikamy "podpisz", następnie "podpisz profilem zaufanym".
Następnie korzystając z dogodnej dla Ciebie formy potwierdzenia tożsamości podpisz dokument.
Po podpisaniu pobierz dokument i wróć do swojego panelu w Scanye.
Dodaj podpisany plik przeciągając go na ekran lub wybierz z dysku i poczekaj na komunikat o prawidłowym połączeniu. :)
Połączenie za pomocą podpisu kwalifikowanego.
Połączenie za pomocą podpisu kwalifikowanego.
Aby połączyć Scanye z KSeF poprzez podpis kwalifikowany po uruchomieniu okna integracji klikamy na przycisk "Pobierz plik do podpisania".
Następnie przechodzimy do aplikacji, z której korzystamy do tego typu weryfikacji.
Tak przygotowany dokument dodajemy za pomocą przycisku "Dodaj podpisany plik" i czekamy na komunikat o pomyślnym połączeniu. Wideo instrukcja krok po kroku powyżej. :)
Połączenie za pomocą tokenu z KSeF.
Połączenie za pomocą tokenu z KSeF.
Zaloguj się do swojego panelu KSeF. Wybierz zakładkę tokeny.
Kliknij na generuj token, wpisz nazwę i zaznacz dwie pierwsze wartości z zakresu uprawnień.
Następnie kliknij generuj token, wklej go do okna integracji w Scanye i zaczekaj na komunikat o pomyślnym połączeniem z KSeF. :)
💡Sugestia
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.