❗Ważne
Samodzielnie możemy usunąć wyłącznie klienta, który nie posiada konta w Scanye.
Aby usunąć klienta, wraz z wszystkimi dokumentami które go dotyczą, należy wejść w zakładkę Klienci. A następnie wyszukać danego klienta.
Po wybraniu konkretnego klienta, pojawi się nowy ekran i należy zjechać myszką do Informacji podstawowych i kliknąć Usuń.
Po potwierdzeniu tego wyboru, klient zostanie usunięty wraz z wszystkimi dokumentami, które go dotyczą.
❗Ważne
W przypadku, kiedy klient posiada konto w Scanye, usunięcie go samodzielnie nie jest możliwe. Wtedy należy skontaktować się z nami przez czat z prośbą o odpięcie klienta, podając nam numer NIP i adres mailowy tego klienta.
💬 Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.