Przejdź do głównej zawartości

Do czego wykorzystasz Scanye?

Stworzyliśmy Scanye, aby ratować świat od zbędnej "papierkowej" roboty. Jest to aplikacja, która wspiera księgowych oraz klientów biura.

Zaktualizowano ponad rok temu

OCR - Automatyczny odczyt faktur

Dzięki Scanye oszczędzisz znacznie więcej czasu na przetwarzaniu faktur. Wystarczy tylko dodać skany faktur, a następnie upewnić się, że odczytane dane są w pełni prawidłowe i potwierdzisz je. Aplikacja wygeneruje plik, który po zaimportowaniu do programu księgowego umożliwia dekretację wszystkich potwierdzonych faktur w jednym momencie.

Scanye OCR automatyczny odczyt faktur

Panel Klienta - współpracuj z Klientami online

Klienci przesyłają Ci faktury zdalnie? Chcesz dać im dostęp do potwierdzonych już faktur? Wystarczy zaprosić ich do Scanye, a gdy założą konto, umożliwi to zorganizowanie w biurze zdalnego obiegu dokumentów. Poza tym, dasz klientom możliwość:

Scanye zaproś klienta, panel klienta

Skrzynka odbiorcza

Gdy otrzymasz faktury wysłane poprzez aplikację mobilną, przekazywanie maili lub samodzielnie prześlesz je do Scanye w przeglądarce, znajdziesz wszystkie dokumenty od razu w tzw. "skrzynce odbiorczej", którą jest zakładka Odebrane.

Do czego wykorzystasz Scanye, odebrane

Po dodaniu faktury lub innych dokumentów możesz wybrać klienta z listy. Dzięki temu w zakładce Odebrane przy tym pliku pojawi się informacja do jakiego klienta należy.

Archiwum faktur

Po potwierdzeniu faktur zostają one zapisane w "Archiwum faktur" tj. oknie Faktury. Znajdziesz tam przydatne filtry, które pozwolą Ci odszukać konkretne dokumenty. Faktury przechowujemy przez 6 lat od ich potwierdzenia w Scanye, a dzięki możliwości pobrania potwierdzonych faktur w PDF Twoje Biuro będzie zawsze gotowe do wizyty Urzędu Skarbowego.

faktury, archiwum faktur

Baza klientów i kontrahentów

Wystarczy, że potwierdzisz chociaż jedną fakturę danego klienta, a on oraz kontrahent po drugiej stronie transakcji zostanie dodany do bazy Scanye. Nie musisz dodawać swoich klientów przed pracą na ich fakturach. Co więcej, na Scanye możesz potwierdzać faktury wielu klientów jednocześnie, a aplikacja posegreguje ich po NIPach. Wszyscy Twoi klienci zostaną zapisani w zakładce Klienci. Dodatkowo, możesz ustawić automatyczne przypomnienia dla klientów, wtedy to Scanye będzie upominać się o dostarczenie kompletu dokumentów we wskazanym przez Ciebie terminie.

baza klientów, klienci

Biurko - organizacja pracy własnej

Zakładka Biurko to narzędzie dla księgowych, aby w łatwy sposób mogli zarządzać klientami swojego biura. Sprawdzisz tam:

  • który klient jeszcze nie przysłał dokumentów,

  • który jest gotowy do księgowania,

  • który jest w trakcie księgowania (komunikator i komentarze do faktur/dokumentów ułatwią wyjaśnianie spraw),

  • których klientów już mam "z głowy"

  • ile dokumentów danego klienta zostało przetworzone w poszczególnych miesiącach

biurko, organizacja pracy, klienci

Chcesz wiedzieć więcej?


💡Sugestia

Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?