OCR - Automatyczny odczyt faktur
Dzięki Scanye oszczędzisz znacznie więcej czasu na przetwarzaniu faktur. Wystarczy tylko dodać skany faktur, a następnie upewnić się, że odczytane dane są w pełni prawidłowe i potwierdzisz je. Aplikacja wygeneruje plik, który po zaimportowaniu do programu księgowego umożliwia dekretację wszystkich potwierdzonych faktur w jednym momencie.
Panel Klienta - współpracuj z Klientami online
Klienci przesyłają Ci faktury zdalnie? Chcesz dać im dostęp do potwierdzonych już faktur? Wystarczy zaprosić ich do Scanye, a gdy założą konto, umożliwi to zorganizowanie w biurze zdalnego obiegu dokumentów. Poza tym, dasz klientom możliwość:
przesyłania Ci skanów lub zdjęć faktur, zarówno logując się do Scanye przez stronę internetową jak i przez darmową aplikację mobilną
komunikacji z Biurem poprzez komentarze czy czat z klientem
wystawiania faktur w Scanye (w zakładce Sprzedaż)
Skrzynka odbiorcza
Gdy otrzymasz faktury wysłane poprzez aplikację mobilną, przekazywanie maili lub samodzielnie prześlesz je do Scanye w przeglądarce, znajdziesz wszystkie dokumenty od razu w tzw. "skrzynce odbiorczej", którą jest zakładka Odebrane.
Po dodaniu faktury lub innych dokumentów możesz wybrać klienta z listy. Dzięki temu w zakładce Odebrane przy tym pliku pojawi się informacja do jakiego klienta należy.
Archiwum faktur
Po potwierdzeniu faktur zostają one zapisane w "Archiwum faktur" tj. oknie Faktury. Znajdziesz tam przydatne filtry, które pozwolą Ci odszukać konkretne dokumenty. Faktury przechowujemy przez 6 lat od ich potwierdzenia w Scanye, a dzięki możliwości pobrania potwierdzonych faktur w PDF Twoje Biuro będzie zawsze gotowe do wizyty Urzędu Skarbowego.
Baza klientów i kontrahentów
Wystarczy, że potwierdzisz chociaż jedną fakturę danego klienta, a on oraz kontrahent po drugiej stronie transakcji zostanie dodany do bazy Scanye. Nie musisz dodawać swoich klientów przed pracą na ich fakturach. Co więcej, na Scanye możesz potwierdzać faktury wielu klientów jednocześnie, a aplikacja posegreguje ich po NIPach. Wszyscy Twoi klienci zostaną zapisani w zakładce Klienci. Dodatkowo, możesz ustawić automatyczne przypomnienia dla klientów, wtedy to Scanye będzie upominać się o dostarczenie kompletu dokumentów we wskazanym przez Ciebie terminie.
Biurko - organizacja pracy własnej
Zakładka Biurko to narzędzie dla księgowych, aby w łatwy sposób mogli zarządzać klientami swojego biura. Sprawdzisz tam:
który klient jeszcze nie przysłał dokumentów,
który jest gotowy do księgowania,
który jest w trakcie księgowania (komunikator i komentarze do faktur/dokumentów ułatwią wyjaśnianie spraw),
których klientów już mam "z głowy"
ile dokumentów danego klienta zostało przetworzone w poszczególnych miesiącach
Chcesz wiedzieć więcej?
💡Sugestia
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.